.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شایعه بازگشت قلعه نویی به استقلال

مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: بحث بازگشت قلعه‌نويي به استقلال شايعه است، چون فصل بعد هم با اين مربي ادامه مي‌دهيم.

محمدرضا ساكت در خصوص عضويت در AFC ، حق پخش تلويزيوني، شكايت از داور سوري و بحث جدايي قلعه‌نويي از استقلال مختلف توضيحاتي را ارائه داده است كه در زير مي‌خوانيم:

فارس: ارزيابي شما از عضويت‌تان به همراه 9 نفر ديگر از ايران در كنفدراسيون فوتبال آسيا چيست؟
اين عضويت را مديون سپاهان هستم. به دليل موفقيت‌هاي اين باشگاه است كه AFC نگاه ويژه‌اي به سپاهان داشته و مرا به عضويت اين كميته اجرايي باشگاه‌ها درآورد.
خوشحالم كه در كنار ساير دوستانم از جمله عزيز محمدي و علي فتح‌الله زاده مي‌توانيم در كنفدراسيون فوتبال آسيا فعاليت كنيم.

فارس: علت انتخاب ساكت از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا چه بود؟
ما در سپاهان در خصوص باشگاه‌داري و ليگ قهرمانان آسيا تمام موارد را رعايت كرديم و به همين دليل بود كه مورد توجه قرار گرفتيم. پس از اين انتخاب اتاق فكري را تشكيل دادم كه در اين اتاق با مشورت دوستانم بتوانيم مسائل را بهتر مطرح كرده و با رعايت مطلوب مقررات، طرح‌هاي جديدي را ارائه كنيم.
بدون شك هر چقدر فعال‌تر باشيم، شرايط براي فوتبال ايران تغيير خواهد كرد و مي‌توانيم نفوذ بيشتري در AFC داشته و تاثيرگذار باشيم.

فارس: آيا حضور شما در اين كميته تاثيري هم براي فوتبال ايران خواهد داشت؟
حتما همين طور است. حضور ما مي‌تواند ظرفيت بالاي باشگاه‌هاي ايران را به آسيا و حتي فيفا انتقال دهد. ما نماينده يك باشگاه نيستيم، بلكه نماينده يك طيف گسترده‌اي از فوتبال ايران هستيم.
بايد سعي كنيم كرسي‌هاي بيشتري را كسب كرده و فاصله خود را با كشورهاي مطرح آسيا كم كنيم.

فارس: به عنوان عضو هيات رئيسه فدراسيون آيا نظر خاصي در مورد انتخاب سرمربي تيم اميد داريد؟
براي انتخاب صرفاً سرمربي اميد نظري به مسئولان فوتبال نداده ام، اما معتقدم هر مربي كه انتخاب مي‌شود، بايد تعاملش با باشگاه‌ها زياد باشد و مسئولان نيز براي اين انتخاب ظرافت و دقت بيشتري نشان دهند تا تجربه تلخ ناهماهنگي‌هاي سال‌هاي گذشته تكرار نشود.
تداخل در فهرست‌هاي اعلام شده، تداخل در اردوها و بسياري مسائل ديگر نشان مي‌داد كه بين تيم‌هاي اميد و بزرگسالان هيچ هماهنگي وجود نداشت.
سال گذشته شاهد بوديم كه نام يك بازيكن در هر دو تيم اميد و بزرگسالان حضور داشت كه اين نشان از عدم هماهنگي بود.

فارس: به نظر شما اين تداخل‌ها علت اصلي‌اش سرمربي بود؟
به نظر من يك تيم قوي بايد يك سرپرست قوي داشته باشد. اكنون عباس ترابيان به عنوان سرپرست بزرگسالان انتخاب شده است كه توانايي بالايي دارد و اميدوارم براي تيم اميد هم همين اتفاق بيفتد و فردي با تجربه و كاردان بالاي سر اين تيم باشد.

فارس: به عنوان عضو هيات رئيسه فدراسيون آيا تيم اميد ايران راهي المپيك 2012 مي‌شود؟
تاكنون هيچ برنامه‌اي در تيم اميد نديده‌ام كه بتوانم بگويم راهي المپيك مي‌شويم يا خير. نمي‌دانم چه كسي سرمربي آن مي‌شود، اما دوباره تاكيد مي‌كنم كه دوست ندارم اتفاق سال گذشته رخ دهد. تيم اميد بايد برنامه داشته باشد و طبق چارچوب حرفه‌اي پيش برود.

فارس: شكايت باشگاه سپاهان از داور سوري (باسما) به كجا رسيد؟
ما به قضاوت اين داور سوري اعتراض نداريم، بلكه به نحوه سوت زدن وي مشكوك هستيم. من در نظر دارم در اول خرداد در جلسه AFC حتما فيلم قضاوت اين داور سوري را كه سال گذشته نيز براي ما قضاوت كرد را به مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه دهم. چون احساس مي‌كنم نحوه قضاوت باسما نياز به رسيدگي دارد.
ما به نظرات مسئولان AFC احترام مي‌گذاريم، اما اين موضوع بايد با دقت بيشتري بررسي شود. من و امير قلعه‌نويي دنبال بهانه‌جويي نيستيم. چون در همين فصل شاهد بوديد كه سپاهان شكست خورد، اما ما از داوري حمايت كرديم. اين در حالي است كه نحوه قضاوت باسما در قطر بسيار مشكوك بود.

فارس: چقدر اميدواريد كه مسئولان AFC به نظر شما پاسخ مثبت دهند؟
ما تابع نظرات آنها هستيم، اما اميدواريم ديگر اين داور براي سپاهان قضاوت نكند.

فارس: چرا پيش از بازي اعتراض خود را در مورد حضور اين داور اعلام نكرديد؟
ما اين كار را انجام داديم. حتي با مسئولان كميته بين‌الملل فدارسيون فوتبال نيز صحبت كرديم، اما در آن زمان آنها معتقد بودند كه AFC از تصميم خود منصرف نمي‌شود.

فارس: بحث حق پخش تلويزيوني در سال 90 به كجا رسيد؟
خوشبختانه مسئولان سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها با جديت اين موضوع را پيگيري مي‌كنند. من خودم در ماه گذشته به مجلس رفتم و بحث مفصلي در اين زمينه شد كه سعيدلو هم در آن جلسه حضور داشت. رايزني‌ها در اين زمينه انجام شده و مطمئن باشيد در سال جاري شرايط جديدي را خواهيم داشت.

فارس: مبلغ پيشنهادي براي حق پخش تلويزيوني چقدر است؟
سازمان ليگ در مرحله اول حداقل مبلغ 100 ميليارد تومان را پيشنهاد داده است. اين موضوع به صورت رسمي مطرح شده و اميدواريم مسئولان صدا و سيما اين مبلغ را در بودجه‌شان لحاظ كنند. 100 ميليارد تومان حداقل مبلغ است و براي شروع كار لحاظ شده است.

فارس: بحث جدايي قلعه نويي از سپاهان و بازگشتش به استقلال چقدر صحت دارد؟
اين موضوع صحت ندارد و يك شايعه است. با قلعه نويي در مورد كليات به توافق رسيديم. من خودم جلسات متعددي را با او برگزار كردم و هيات مديره نيز جلساتي با او داشته و زمينه لازم براي تداوم همكاري فراهم است.

فارس: اما شايع شده قلعه‌نويي به برخي از بازيكنان استقلال خبر از بازگشت داده است.
خير. خود من هم از اين موضوع گله دارم چون برخي رسانه ها شايعه كردند كه قلعه‌نويي به استقلال بازمي‌گردد، اما با قاطعيت مي‌گويم كه او در سپاهان خواهد ماند.

فارس: چند درصد احتمال مي‌دهيد كه با قلعه‌نويي قهرمان آسيا شويد؟
اين موضوع از سياست‌هاي كلان باشگاه است و تيم ما ظرفيت قهرماني را در آسيا دارد و اميدوارم به هدف خود برسيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.469 seconds.